header

header

14 september 2015

Att äntligen ha börjat.

Det har varit på gång nu länge, länge. Har funnits i tankarna och lusten att sätta igång har varit stor. Men det har kommit saker emellan. Lusten har dalat men nu så. Nu är jag i gång och det är kaos på övervåningen.

Projekt fräscha upp gästrummet har inletts och nu känns det bara kul (om man bortser från kaoset på övervåningen så klart). Helst skulle jag vara hemma och hålla på hela dagarna men nu får det bli lediga stunder som det ska slipas, spacklas och målas. Det känns riktigt bra att äntligen ha börjat.

Körde ju ett svartvitt collage häromdagen så idag får det bli ett i färg.

Ja, denna vecka har alltså inletts med lite renovering och blandat med träning och hänga med junior är det väl det som kommer att prioriteras. Och ska jag vara ärlig känns det som det räcker gott och väl. Och lyckas jag hålla mig till detta koncept och inte blanda in en massa annat jag ska göra, så tror jag att det kommer bli en bra vecka.

Ha det fint!
Kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande att se resultatet. Då kanske vi får komma och bo där snart igen :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart får ni det Helena!! Ni är så välkomna - ska bara få färdigt allt först ;). Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!