header

header

4 augusti 2015

Tisdagen so far.

Tisdag och en ganska bra sådan - om man bortser från vädret dvs. Tyvärr verkar vi vara på den enda platsen i Sverige som inte har haft en strålande sommardag. Lite surt måste erkännas då sommardagarna varit väldigt få den här sommaren. Men men, det är som det är och inte mycket att göra något åt mer än att göra det bästa av situationen.

Började dagen med att springa in de nya löpskorna. Var lite nervös att jag skulle få ont i foten men det gick faktiskt bra. Men helt nöjd med känslan är jag inte men det blir förhoppningsvis bättre efter fler löppass. Och efter träningen blev det ett nytt bad i sjön. Betydligt varmare i dag så även håret tvättades och blev fräscht igen :).

Annars har vi mest slappat och myst. Men en cykeltur har jag och Emma tagit oss. Vi behövde köpa mjölk och eftersom affären inte ligger nästgårds bestämde vi oss för att cykla. Så ca 1 mil blev det fram och tillbaka och Emma imponerade. Bara hon själv vill så har hon en vilja av stål. Gäller bara att få henne att inte bara ge upp så lätt ;).

Sen har jag ju inte kunnat hålla mig från att redigera några bilder från helgen som gick (det är ju ganska många att gå igenom.....). Så i dag visar jag en bild som var med på visningen (den första) men även en som jag ordnade till i dag (den andra).


Vill tillbaka till denna fantastiska plats & fotografera mera!!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!