header

header

29 augusti 2015

Sista lördagen i augusti.

Helt ofattbart men snart har även augusti nått sitt slut och en riktig höstmånad tar vid. Och jag måste säga att jag tycker det känns helt ok. Gillar ju hösten så jag ser fram emot fina dagar :).

Lördagen då? Tja i dag borde jag ha legat stilla och kurerat min förkylning men icke! Det gick bara inte (förutom i em då energin tog helslut). Därför har alla fönstren i huset tvättats på alla sidor. Därför har många maskiner tvätt tvättats. Därför har den lilla kaninen fått sällskap. Därför har dottern och jag åkt på en kort shoppingrunda. Det är sånt som händer när jag inte kan träna - en massa annat blir gjort i stället och det är ju inte fy skam ;).

Är det lördag så är det!

Hann sticka lite i morse.


Perfekt torkväder.


 Vi bekantar oss.

Sötnosar <3 

I kväll blir det dock lugnt. Såg första filmen i Twilight-serien i går och andra filmen går nu i kväll. Och eftersom jag är sugen på att sjunka ner i soffan och se lite vampyrkärlek så sitter jag säkerligen bänkad när det är dags. Inget är planerat i morgon men vaknar jag tidigt och känner att jag orkar vill jag gärna ta en sväng med kameran.

Ha en bra lördagskväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!