header

header

8 juli 2015

Träning, bakning & dagsregn.

Sommarmånad och sommarvädret fortsätter att lysa med sin frånvaro. Dagsregn i dag och jag kan säga att jag, vid lunchtid när regnet började ösa ner, var väldigt tacksam över att jag åkte rullskidor på morgonen. Då kom det bara lite duggregn men det var längesen jag tränade i långa tights och en långärmad supertröja - i juli...... Ja, ja vädret är inte mycket att göra åt och även om det hade varit trevligare med sol så får man försöka göra det bästa av sommaren.


Efter träning och en kortare shoppingrunda drog jag i gång och bakade. Hade riktig feeling och förutom bullar blev det chokladbollar och kolasnittar. Det gäller att passa på att fylla frysen när man har lust :).

Sen blev det faktiskt ett träningspass till här i kväll. Kände mig rastlös och då var det lika bra att köra ett styrkepass. Trött blev jag så nu misstänker jag att den överskottsenergi jag kände tidigare är puts väck.

Nu ska här mysas med den lilla då vi blev själva här i eftermiddags då M for österut.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!