header

header

5 juli 2015

Så mycket bättre!

Söndag och en ganska tråkig sådan måste jag säga. Har inte lust att göra ett sk*t för tillfället. Är sovtrött - sover uruselt. Är trött på att vara här hemma. Känner mig allmänt deppig.


Då är det skönt att man har en vän som efter några sms hit och dit kommer över för att prata. För att hon behöver det. För att jag behöver det. Och det slår mig när vi sitter där i gräset i solen: jag är så oerhört tacksam över att just du finns i mitt liv. 


Vi hinner inte alltid ses så ofta när vardagen rullar på men när vi väl gör det så är det precis som vanligt. Och det är så himla skönt att känna att jag har dig som jag kan säga precis vad som helst till. Du förstår och säger vad du tycker - något jag uppskattar oerhört. Du är precis som en riktig vän ska vara. Så stort tack för att du finns i mitt liv Bodil och för att du gjorde min söndag så mycket bättre!


Nu blir det nog att titta på Saltön som gick i fredags.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!