header

header

13 juli 2015

I dag har det varit din dag.

För 8 år sen kom du till världen och gjorde livet komplett. Nu för tiden kan jag fundera på vad jag gjorde innan du kom  - det känns som du alltid varit hos oss. Det har varit 8 år som blivit som jag aldrig kunde föreställa mig. Det har varit upp och ner så klart men jag skulle inte vilja vara utan dig för allt i världen - älskar dig! I dag har det varit din dag och du har fyllt 8 år.


Spänd och förväntansfull i morse fick du presenter och sång och blev glad för allt du fick. Sen fick jag tyvärr lov att jobba men kom hem igen lagom till lunchen. Ett kalas blev det så klart på eftermiddagen med ännu mera uppvaktning av fina vänner, grannar och morföräldrar. Lek och spring i benen barfota ute på gräsmattan. Trött somnade du här i kväll och jag tror du var riktigt glad och förnöjd över din dag.

Detta blir allt från mig i dag. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!