header

header

14 juli 2015

En liten utflykt & fotouppdrag.

I dag efter jobbet och efter att jag svettats på altanen i solstolen blev jag rastlös. Så jag drog med mig mor, far och Emma ut på slingrande grusvägar och hamnade vid Silvbergs gruva. Har länge velat åka hit då jag sett och hört mycket om det fantastiska vattnet som finns i det där djupa gruvhålet. Och det var fantastiskt vill jag lova. Grymt vackert och genast drog olika fotoidéer i gång i huvudet.




I närheten av gruvhålet fanns det även en ödekyrkogård från väldigt länge sedan - från medeltiden närmare bestämt. Vackert belägen bland tallar och en fin utsikt mot sjön. Ja, till Silvberg kommer jag definitivt att åka tillbaka. 






Och i kväll hade jag ett så fantastiskt roligt fotouppdrag med en supergo familj. Fina vänner som anlitat mig för en familjefotografering och i kväll var det bara roligt att fota igen. Ingen prestationsångest utan bara ren och skär glädje. Och det blev många fina bilder som jag hoppas kunna visa här framöver. 

Nu ska här laddas för de två sista jobbdagarna innan det blir ledigt igen.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!