header

header

28 juli 2015

Bilder från en fantastisk sommarkväll!

Tisdagen kom och gick. Fattar inte vart den tog vägen egentligen. I och för sig sprang jag ett längre pass och vips hade förmiddagen gått. Sen var jag hos frissan i tre timmar. Så när man tänker efter är  det ju inte så konstigt att dagen gick snabbt :).

Vet inte om ni läste inlägget om den där sommarkvällen när fotoinspirationen kom tillbaka? Annars var det kvällen när jag fotograferade Elvira, Martin, Malin och magen. Det var en alldeles underbar sommarkväll, miljön där vi fotograferade var fantastisk och modellerna - ja dom strålade och var sig själva. Och allt var bara roligt!!

Har levererat bilderna och fått godkänt att visa några här. Och det gör jag med glädje. Här kommer bevis på att det varit åtminstone en vacker sommarkväll i sommar.










 Nytt garn kom med posten i dag så nu ska här stickas några varv innan det är dags att krypa till kojs.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!