header

header

7 juni 2015

Spontantripp till Stockholm.

Vaknade i morse och kände mig grymt rastlös och uttråkad. Visste inte vad jag ville hitta på så när  M föreslog att vi skulle ta en tripp till Stockholm var det bara att svida om och sätta sig i bilen. Grymt spontant och inte alls likt mig :). Så en resa till Stockholm är vad vi har hittat på denna söndag.

Stannade först till vid Barkarby Outlet och jag hade som mål att hitta lite kläder. Men nja, antingen var jag för kräsen eller så var utbudet inte särskilt bra men ett par skor från Clarks fick följa med hem. Efter stoppet i Barkarby åkte vi ut till Djurgården och Gröna Lund. Emma velade ett bra tag om vi skulle gå på Naturhistoriska Museet eller Gröna Lund men till slut blev det Grönan. Några karuseller åktes, det spelades på hjul, kastades bollar, åts frozen yoghurt och Pettson & Findus fick sig ett besök innan det blev dags att åka hem igen.






En riktigt mysig dag där vi bara var och gjorde det vi kände för. Fram för fler sådana dagar framöver!

I morgon jobb igen men den här veckan blir det bara 3 jobbdagar men det räcker till. 2 fotojobb + efterarbete ska klaras av och så är det ju skolavslutning på torsdag. Något säger mig att det kommer bli en fullspäckad vecka.

Sköt om er!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt med en spontandag i Stockholm. Att bara sticka iväg och göra det man har lust med. Guld värt :)

    Tack du fina för ord som stärker och värmer hos mig. Det betyder så mycket. Tack snälla♥

    Ha nu en fin vecka och lycka till med allt.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!