header

header

17 juni 2015

Söta systrar.

Det var länge sen det var så här hektiskt för mig när det gäller fotograferandet. Har haft många fotograferingar på sistone och även om det är otroligt roligt är det lite marigt att få ihop tiden. Men på något sätt går det alldeles utmärkt när man tycker något är ofantligt roligt.

För någon vecka sen hade jag ganska långväga gäster som skulle fotograferas. Och nu när bilderna är levererade och jag har fått tillåtelse att visa några så kan jag ju inte undanhålla er dessa söta systrar. Fulla i bus och otroligt goa tjejer! Tack för att jag fick fota er - det var verkligen ett rent nöje!








I övrigt har det väl inte varit den bästa onsdagen jag upplevt (fotouppdraget jag hade undantaget så klart). Nej, det som jag hade trott skulle bli en ganska soft och behaglig jobbdag blev totalt tvärt emot. Allt, och då menar jag allt, som kunde tänkas gå fel gick fel. Gahhh, det var inte utan att jag nästan gav upp och gick hem. Men nu hoppas jag att sista dagen i morgon innan semestern ska bli betydligt bättre (ja, värre kan det knappast bli).

Och så fick jag ju hem min lilla tjej i går. Oj, vad det kramades kan jag lova. Hon hade haft det jättebra och roligt - förutom att hon vaknade upp igår med feber, ont i halsen och en släng av ögoninflamation. Så nu har vi en sjuk liten sommarlovsfirare här hemma. Suck och åter suck! En tröst är väl att hon förhoppningsvis hinner bli frisk när (och om) sommaren behagar komma.

Nu ska huvudet rensas med lite hederlig styrketräning. Gäller väl att försöka vårda någon form av beach 2015 ;).

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!