header

header

3 juni 2015

Det gäller att passa på...

.... att ge sig ut mellan skurarna. Alltså vädret är verkligen helt knasigt just nu. Ena stunden sol och värme och i nästa stund ösregn. Och denna blåst. Häromdagen trodde jag nästan att huset skulle flyga all världens väg när det knakade och brakade när vinden härjade som värst. Men det gäller som sagt att ge sig ut däremellan.

I dag på luchen var jag sugen på att fota så jag tog en vända här ute. Och när jag gick runt där i trädgården med kameran blev jag sugen på att rensa också. Inte ofta detta inträffar så då får man passa på.








Hann gå över hela trädgården innan det var dags att hämta Emma och innan nästa skur kom - så i dag hade jag tur.

Emma ville ha med sig en kompis hem så efter att mellis serverats tänker jag ta det lite lugnt innan det är dags att ut och träna.

Ha en fortsatt bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!