header

header

9 juni 2015

Att ha fullt upp.

Tittar in en snabbsväng en kväll då skolavslutningar, sommarlov och semestrar närmar sig med stormsteg. Det känns verkligen helt ofattbart att det snart är dags för semester. Kan i och för sig bero på att sommaren inte har kommit på riktigt ännu men ändå, semester!! Oavsett sommarvärme eller inte kommer det att sitta fint!

Och att Emma bara har en dag kvar i första klass - overkligt är ordet som får beskriva den känslan. Kan inte förstå att vår tjej snart har gått ett helt år i skolan. Det där med att frysa tiden emellanåt är en egenskap jag gärna skulle besitta. På torsdag smäller det och det är dags för skolavslutning och att säga hej då till första klass.

En gammal grusväg med hundkex & lupiner - perfekt för fotografering!

Annars är det galet mycket för undertecknad - fast mest bara roliga saker så jag klagar absolut inte. Skulle bara önska att dygnet hade fler timmar så skulle det kännas mindre stressigt bara. I går hade jag veckans första fotografering. Två supersöta tjejer och deras goa mamma var här på besök och för att fotograferas. Och det är ju alltid nervöst innan. Innan man vet hur vädret blir och om barnen vill eller inte. Men här var det inga problem. Vädret var kanon och barnen var med på noterna och ställde snällt upp framför kameran. Många fina bilder blev det på dessa urgulliga tjejer och jag hoppas kunna visa några här framöver.

Nu ska jag försöka pusta ut lite efter racerpasset med grannen här i kväll. Skulle egentligen vilat men när han skulle ut så blev jag sugen att hänga på. Fick till ett riktigt bra pass och jag misstänker att det kommer ta ett tag för kroppen att varva ner :).

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!