header

header

21 juni 2015

Att ha fått lite sommarvärme!

Efter inledningen på den här söndagen som mer kändes som en höstmorgon (dis och dimma) så trodde man inte direkt att det skulle bli sommar frampå dagen. Men jo då, efter lunch skingrades molnen och det blev en riktig sommardag! Så det var bara på med bikinin, ut och försöka få lite färg på kroppen.

Men det där med att sitta stilla i en solstol och njuta - nej, bevare mig väl. Det var inget för mig kan jag lova. Blev så otroligt rastlös där jag satt och läste att det var stört omöjligt att sitta stilla. Det blev att rensa ogräs och klippa kanter i trädgården i stället. Första semesterdagen börjar i morgon och om den här känslan stannar kvar då vet jag inte hur det ska gå.


Nu håller jag tummarna för att sommarvärmen kommit för att stanna (ser väl lite si sådär ut måste jag erkänna) och för att Emma håller sig frisk så vi kan få se något annat än hemstaden och göra roliga saker som hör sommarlovet till.

Ha det bra!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Hej där finaste!

    Jag känner igen mig...det är svårt att sitta still fast det är skönt att känna solens värme. Jag skuttar omkring. Det blir ofta så hett här att man måste röra på sig för att inte känna sig grillad om man inte är direkt vid vattnet.

    Vilken ljuvlig bukett! Midsommarkänsla ;)

    Hoppas ni haft en fin midsommarhelg och att semestervärmen kommit till er och att Emma är bättre!

    Stor kram!
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!