header

header

11 maj 2015

Feber & hosta.

Jo men visst blev det ju en förkylning för min del. Och en rejäl sådan har det visat sig :(. Feber och hosta kom som ett brev på posten i går kväll och när temperaturen i kroppen steg till 39 grader var jag allt annat än morsk. Men men, även om det så klart är dötrist och jag är uttråkad/rastlös/less så kunde det vara värre. Lever på förhoppningen att vara träningsbar till helgen i alla fall.

Så denna måndag har jag tillbringat här hemma under en filt liggandes i soffan. Sällskap har jag haft av vampyrer, varulvar och häxor i Vampire Diaries. X antal avsnitt har avverkats och det är tur att man haft detta sällskap annars skulle jag nog varit ännu mer less. Inget jobb i dag alltså men det är väl inte så konstigt när feber och hosta kommer på besök.

Världens bästa som kommer med uppmuntrande ord och kramar när det behövs som mest <3

Nu ska här värmas saft för att mildra hostan och så blir det nog ännu ett besök i Mystic Falls :).

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!