header

header

20 april 2015

Gjorde det igen.

Innan jag skulle hämta Emma kände jag när jag satt här hemma att jag bara var tvungen ut. Ut i naturen och få en stund för mig själv. Hämta andan lite. Så jag gjorde det igen. Tog bilen och for iväg en sväng, med kameran som sällskap.

For iväg till Frostbrunnsdalen inte så långt hemifrån. Dalen där den magiska källan finns och där det bubblar i vattnet. Där träden lutar sina grenar ner mot marken och skapar små rum. En fridfull plats. Riktigt fint brukar det vara och fastän det inte grönskar för fullt ännu så njöt jag av att gå där och filosofera.









När energin var påfylld kändes det lagom att besöka biblioteket och bokhandeln innan det var dags att ta tag i årets tvätt av fönstren. Usch, det är något jag inte tycker om men det är ju bara att göra det. Nu är i alla fall nedervåningen färdig men övervåningen får vänta till en annan dag.

Dags för nattning och kvällssaga och sen tänker jag parkera mig i soffan.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!