header

header

29 april 2015

Det liksom bubblar.

Trots superdålig sömn i natt och det faktum att kroppen är sliten och trött så liksom spritter det och bubblar i humöret. Känner mig gladare än på länge. Lättare och ljusare till sinnet. Vet inte om det beror på ljuset som ger mig enorm energi eller det faktum att jag har de bästa vännerna man kan önska. Kvällen i går gav mig så enormt mycket och jag känner mig bara glad :).

Något som också gör mig glad är sällskapet av kameran. Suget efter att fotografera har varit borta hela vintern men nu så. Nu vill jag bara ut i naturen och föreviga. Mest hela tiden, men det går ju så klart inte. Men jag hoppas att det under helgen som kommer ska ges några tillfällen.

I går drog jag med mig Emma ut när solen kikade fram efter lunchen. Knödde in henne i ett träd där bladen så sakteliga börjar spira. Det behövs ju inte mer än ett träd med lite löv så kan man få värsta fina inramningen. Hon var glatt med på noterna och när hon sen klättrade högt upp i trädet - ja då var den en liten tjej som var nöjd.



Nu är en tur till köpcentret välbehövlig då fler usb-minnen måste införskaffas. Bilder från förra veckans fotografering ska levereras och sen gäller det att bunkra upp inför kommande uppdrag.....

Ha en fortsatt bra lill-lördag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!