header

header

2 april 2015

Att vara påskledig!

Ja det blev allt några riktigt sega timmar på jobbet i förmiddags innan det äntligen var dags att stänga ner datorn och gå hem! Firade in ledigheten med att åka till Ica och köpa påskgodis till helgen. Måste väl erkänna att det har nallats friskt här efter lunchen...... Ja, ja, det är ju bara påsk en gång om året (& när helgen är slut - är mitt godisätande likaså är det tänkt).

Vad ska vi då göra under påsken? Kan meddela att väskorna är packade och skidorna likaså. Så jag tror det kan bli en bra helg med goda vänner i snörikt landskap :). Känns bra att få åka lite skidor vid ännu ett tillfälle. Sen hoppas jag att det går bättre att acceptera att vintersäsongen är över för den  här gången.

Nu hög tid att fixa det sista innan Emma slutar skolan och det är dags att åka!


En riktigt bra helg önskar jag er!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Hihi, det har nallats här med ;)

    Stor kram till dig och en Glad Påsk!

    Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!