header

header

10 mars 2015

Införskaffat lite nytt.

Är det något jag är väldigt dålig på så är det att sminka mig. Det blir bara det gamla vanliga, lite mascara på morgonen och sen iväg till jobbet. Jag är liksom ingen som sminkar sig annat än vid speciella tillfällen. Inte för att jag inte tycker det är kul. Nej, det är nog mera att jag är aningens lat ;).

Men även om jag inte sminkar mig speciellt ofta så tycker jag det är kul att uppdatera sminkväskan emellanåt. För ett tag sen gjorde jag en rejäl rensning och innehållet krympte rejält. När man då får syn på den perfekta paletten med ögonskugga på Kicks och till rabatterat pris dessutom - ja då är det inget att tveka på.

Nu är i alla fall sminkväskan påfylld med perfekta, diskreta färger - helt i min smak. Nu återstår att se om jag ska fortsätta vara lat eller inte ;).






Och så måste jag bara tala om att jag faktiskt är färdig med min tröja som jag stickat på!!!! Jo då, jag fick i hop allt till slut och när sista tråden var fäst visste jag inte om jag skulle våga dra tröjan över huvudet eller inte. Tänk om den inte passade?? Men nyfikenheten tog överhand och jag var tvungen att prova. Och tänka sig, den satt som en smäck. Visst är det några små skönhetsfel och visst syns det att det inte är en stickexpert som gjort den. Men det spelar liksom ingen roll, jag är väldigt nöjd att jag slutförde mitt projekt och att jag faktiskt klarade av att sticka en tröja :). (har inte hunnit fota den ännu men bildbevis på att den faktiskt är färdig kommer)

Ha en fortsatt bra tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!