header

header

31 mars 2015

Fullt upp!

När man inte ens har tid att sätta sig ner i 5 minuter under en dag - ja, då kan man lugnt konstatera att det är fullt upp.

I dag har det verkligen gått i ett från det jag steg upp i morse ända tills nu i kväll. Och även om jag hellre har mycket att göra än en massa tråkig dötid så vore det ju trevligt om det kunde vara lite mera jämnt fördelat...... Men man får inte alltid som man vill och då är det bara att borra ner huvudet och bara göra det som ska göras.

När man har haft en sån här dag då är det ganska skönt att kunna få barnvakt (då M är borta) för att kunna träffa bästa vännerna över en middag. Riktigt lyxigt att få komma och sätta sig till dukat bord och få en massa smaskigt serverat :). Är så grymt glad och tacksam över er mina vänner. Vad vore jag utan er.



Nu blir det till att titta på lite Hart of Dixie innan det är dags att sova och ladda för en ny dag i morgon.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!