header

header

4 mars 2015

Att sakta & trevande försöka hitta tillbaka

Det är inte mycket som har varit sig likt på sistone. Varken energin eller orken har funnits för att göra saker som jag vanligtvis tycker är roligt. Har befunnit mig i lite av en svacka skulle man kunna säga. Men det är väl så det är här i livet. Det går upp och det går ner. Men nu får det räcka tycker jag. Så sakta men säkert försöker jag hitta tillbaka.

En sak som verkligen legat nere nu på slutet är mitt fotograferande. Har knappt rört stora kameran. Har inte haft lust och inga idéer har känts bra. Men i dag när solen kikade fram då tog jag mig minsann i kragen. Drog fram kameran, stativet och fjärrkontrollen. Satte på mig mössa, storskorna och jackan och stövlade ut. Kunde helt enkelt inte missa ljuset! Så då blev det som vanligt när jag får de här infallen - ja det blir jag själv som hamnar framför gluggen. Totalt ofixad, trött och dan men det struntade jag i. Knäppte av en del bilder och resultatet blev väl sisådär men ljuset var fantastiskt och idéerna började så smått spira igen :).





Dags att ta sig till affären innan det är dags att hämta hem den bästa.

Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!