header

header

1 januari 2015

Nyårsdag.

Jag höll mig vaken till tolvslaget och kunde välkomna det nya året. Det trodde jag inte under kvällen men jo, när klockan slog tolv var jag vaken. 2015. Ett nytt år fyllt av nya möjligheter. Ska bli spännande att se vad som står för dörren.

Under några dagar har vi besökt vänner i de norra delarna av Sverige. Och det är också här vi firat in det nya året. Riktigt bra har vi haft det. Men det är ju så det blir när man har fina vänner. Och trots att snön tyvärr blåste bort häromnatten så har vi kunnat åka skidor. Och äntligen blev det roligt att spänna på sig laggen igen.

Har tagit massa bilder och här kommer några från vår nyårsafton.








Önskar er en bra start på det nya året!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!