header

header

27 januari 2015

Kan ha varit den finaste dagen.

I dag slog vintern verkligen rekord i att visa sig från sin allra bästa sida. Och i dag kan det mycket väl ha varit den finaste dagen vi får uppleva den här vintern. I alla fall blir den svårslagen.





Ni må tro att jag är hyfsat nöjd med att jag tog mig ut på ett skidpass innan jag hämtade Emma vid skolan. Halleluja vad fint det var!! Ja, det var så fint att det inte går att sätta ord på och det blev det bästa skidpasset på väldigt länge. Kroppen var pigg, tekniken stämde, styrkan i armarna fanns där och fästet var ok Jag måste erkänna att jag åkte runt med ett stort leende på läpparna, tittade mig förundrat omkring och kände mig oerhört tacksam över att ha möjligheten att uppleva denna dag. Denna dag som kan ha varit vinterns finaste.

Förstå lyckan!!

Nu ska jag sätta mig och sticka några varv på tröjan jag börjat på. Vi får väl se hur slutresultatet blir (om den går att använda eller inte...) men den fyller i alla fall sitt syfte och jag kopplar av när jag sitter där med stickorna i händerna :)

Hoppas ni får en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!