header

header

24 januari 2015

En lördag då inspirationen kom tillbaka.

Jag hade ju en föraning om att helgen skulle bli bra och jag måste säga att jag nog tror den stämde. I alla fall hittills :).

Började min lördag på bästa sätt i morse. Emma var vaken tidigt och vi mös i soffan med Barnen i Bullerbyn på tv:n. Älskar Astrid Lindgrens filmer och böcker. Sen skulle jag egentligen ha vilat från träning då kroppen är trött men nja - det gick inte så bra. Stack ut på ett pass i skidspåret och även om det gick tungt var det skönt.

Sen jazzade vi runt här hemma och tanken var att jag skulle slappa lite men då tyckte Emma att vi skulle fota lite och då.... Ja då kom fotohjärnan igång och vi tog först de bilder hon hade tänkt och sen gick vi ut och tog de bilder jag ville. Mitt fotograferande har legat på sparlåga ett tag nu men i dag var glädjen och inspirationen tillbaka. Oj så roligt det var!!!





Men nu blir det till att ta det lugnt och vila. Vänner kommer på middag i kväll och ska jag orka med och inte somna mitt i maten så lär jag ta det lite piano nu :).

Ha en fortsatt bra lördag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!