header

header

9 december 2014

Ibland behövs inte mer.

Jag vet att jag sagt det förut men jag måste säga det igen: fy fasen vad jag älskar dessa stunder med min kamera!!! När man får pilla med bländare och slutartider. När man får komponera genom linsen. Och när man sen får till det där resultatet. När det blir som man tänkt. Åh, vad löjligt glad man känner sig :).

Tog mig en sån där stund i dag. En riktig kortis. Hade inte en tanke på att plocka fram kameran men när jag tittade ut kunde jag liksom inte låta bli. Strålande sol och frost - ja då måste man helt enkelt ut. 15 minuter med kameran. Ibland behövs inte mer.






Tog mig ut på en träningsrunda i solskenet också. Väldigt trött men superskönt ändå. Sen blev det en promenad i kväll när Emma var på skidträningen. Himla skönt det också. Men i morgon är det vila och behandling som gäller. Och det är efterlängtat och välbehövligt.

Hoppas alla har en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!