header

header

4 december 2014

Ensam med mina tankar.

Ibland behöver jag bara vara för mig själv. Vara ensam med mina tankar och funderingar. Oftast brukar jag ha dessa tillfällen när jag tränar men ibland vill jag helt enkelt inte träna utan vill bara vara ensam. Precis så kändes det i dag efter jobbet och jag behövde ta vägen någonstans.

Då jag inte är härifrån från början så har jag haft lite svårt att hitta en sådan plats. Det är ju betydligt enklare att hitta där man är uppväxt. Men för ett tag sen har jag faktiskt hittat en plats inte allt för långt hemifrån som skänker mig ro. En plats där jag älskar att ströva runt. Där det är fantastiskt vackert och där man faktiskt kan få vara ensam utan att bege sig rätt ut i skogen.

Så i dag tog jag helt sonika med mig kameran och åkte dit. Fick en värdefull stund, kunde känna stillheten och ladda lite energi. Jag stannade till på två ställen och i dag visar jag bilder från det första. Välkommen med på min runda.







Önskar alla en fin kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!