header

header

14 december 2014

En söndag i advent...

... och tredje ljuset skulle vara tänt. Har dock inte hunnit med det ännu. Men innan dagen är slut så ska nog även det tredje ljuset tändas.

Full fart har det varit denna förmiddag. Emma är på kalas och jag har börjat med julgodiset. Har inte så många sorter kvar. Hittills har det blivit snöbollar, wienernougat och mozartkulor. Lite fudge och kola har jag kvar men sen tror jag det får räcka. Hade velat göra knäck också men nja, tror jag avstår det för julfridens skull ;).




Träning har det också blivit så klart. En dag i min värld är ju inte komplett om jag inte tränar (konstigt jag vet, men det är så det är). Styrka fick jag tvinga mig till i dag. Riktigt tråkigt men välbehövligt. Och sen behövde ju benen vila efter många löppass den här veckan. Men i morgon är jag nog med all säkerhet ute i skogen igen.

Dags att försöka få i sig lite lunch. Är inte så där överdrivet sugen då jag gjorde "misstaget" att smaka på godiset. Det ökade ju inte hungerskänslorna direkt...... :).


Granen är uppe & det sprakar i brasan - ganska mysigt enligt mig. 

Ha en fin tredje advent!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!