header

header

12 november 2014

Otäckt välbehövligt.

Vissa saker har jag en förmåga att skjuta upp. Saker som jag borde göra men ändå inte gör. Kanske för att jag vet att det kommer göra ont och inte vara det minsta skönt. En sån sak är det där med min nacke. Har haft så fruktansvärt ont nu ett tag. Till och med så illa att jag vaknar om nätterna varje gång jag vänder mig. Har verkligen dragit ut på att göra något åt den - men i dag så.

Ja, i dag var jag till grannstaden på behandling. Och det som vanligtvis brukar vara ganska skönt och avkopplande. Det var det INTE i dag kan meddelas. När akupunkturnålarna skulle stickas in - fy vad ont det gjorde. Och koppningen - ja den ska vi nästan inte prata om. Det var inte långt till tårarna. Men nu är det gjort och jag kan röra på huvudet igen :). Ska vänta några dagar och se om detta hjälper eller om jag måste gå och knäcka till den också (hoppas inte, för att knäcka nacken - det gillas inte).

Förutom att ordna med en smått sargad kropp så har jag donat och fixat. I morgon är det meningen att det ska bli en resa söderöver och det blir en extra ledig dag med familjen - det gillas!

Några fler bilder av den ovilliga modellen ;).

Dags att packa det sista och sen blir det soffan för min del. En jobbdag kvar sen är det helg igen :).

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Inte skoj med ont i nacken. Håller tummarna för att du slipper knäcka nacken.

    Det blev ju fina fina bilder på katten och likaså bilderna i förra inlägget!
    Ha det gott och hoppas att ni får en bra helg tillsammans! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!