header

header

25 november 2014

Äntligen!

Trodde nästan inte mina ögon i morse när jag klev utanför dörren och såg en stjärnklar himmel och en sol som sakta, sakta började gå upp. Och när det senare ljusnade och himlen blev klarblå och solen strålade - ljuvligt!!

Och självklart var jag tvungen ut på lunchen på en runda. Kunde ju inte missa det fina vädret när det äntligen var tillbaka så jag tog med mig kameran och tankade D-vitamin :).





Helt otroligt vad en dag med sol kan göra. Känner mig piggare än vad jag gjort på hela november. Och finvädret ska ju fortsätta några dagar till - härligt!!

Ha det bra!
Kram Carina.

4 kommentarer:

  1. Ja visst var det härligt att se en stjärnklar himmel imorse, då förstod man att det äntligen skulle bli en solig dag :).
    Vilka fina bilder!
    Tack för trevligt promenadsällskap idag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Tack! Och stort tack själv för trevligt promenadsällskap! Roligt att få gå och tjöta lite med dig :).

    Nu hoppas vi på mera sol och en bra dag!
    Kram Carina.

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk vad lite sol kan göra för humöret. Det var som att återse en kär gammal vän igår. Efterlängtad. Även idag har den kikat fram lite här och de där timmarna behövdes verkligen för att fylla på energidepåerna i kroppen. :) Och vilken tur att du tog med dig kameran ut i solskenet Carina. Så fin bilder. :)

    Ta hand om dig och njut av solens sköna strålar.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina! Ja, solen är som en kär gammal vän som man har saknat - mycket! Men de senaste dagarna har den ju visat sig och genast kom energin och lusten för att göra saker tillbaka.

      Ta hand om dig och njut du med!
      Kram Carina.

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!