header

header

16 november 2014

Ännu en helg som passerat.

Ett litet livstecken så här på söndagskvällen. Har varit borta hela helgen och bloggen har fått vila. Har tillbringat helgen i Småland men nu är vi hemma igen. Vi har haft en bra helg: tränat, slappat, ätit gott, läst en hel del, umgåtts med släkten men tyvärr inte sovit något vidare. Suck! Men nu hoppas jag att min egna säng ska göra susen och att nattsömnen ska bli någorlunda normal igen.

Många tidiga morgnar har det blivit på sistone. 

Även kameran har fått vila i helgen. Men jag fick massa uppslag till idéer när jag och M var ute på en löprunda igår. Alltså skogarna i Småland. Trollska, mystiska och helt fantastiska. Hittade massa platser som jag mer än gärna hade iscensatt fotograferingar på. Får nog bli till att ordna några fotograferingar där någon gång framöver :).

I morgon är det jobbdag igen och en hektisk sådan. Men det är bara att bita ihop och göra sitt jobb. Men ska jag vara helt ärlig hade jag hellre varit hemma och pysslat. Har fått ett grymt sug efter att just pyssla och fixa här i huset. Men det ska det nog bli lite tid för också hoppas jag.

Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!