header

header

26 oktober 2014

Vilken skön söndag!!

I dag har det inte blivit många knop gjorda. Nej, större delen av dagen har vi bara hängt med vänner. Inte gjort något särskilt. Bara varit. Pratat strunt. Barnen har lekt och underhållit sig själva. Och vi vuxna har som sagt bara varit. Det är nästan så det känts som en söndag på den gamla goda tiden ;).

Saknar det där. Att bara kunna hänga med vänner en hel dag. Det är inte ofta det händer nu för tiden men när det väl gör det är det desto mera värt. Tänker ofta på att vi är lyckligt lottade som har de bästa vännerna.

Jo, en sak har jag ju gjort. Jag hade ju en barnfotografering i förmiddags :). Så himla roligt! I dag var det en 8 1/2 månaders kille som fick agera modell och han gjorde det med bravur. Det är inte helt lätt det där med att fotografera små barn. Det gäller att vara alert och fyra av kameran väldigt ofta. Det blev några bilder så jag har att göra framöver :)

En tjuvtitt från dagens fotografering.

Redigeringen får dock vänta för i morgon åker jag och Emma till Värmland!!! Det är höstlov för hennes del och jag är ju ledig. Och vad passar då bättre än att spendera några dagar hemma hos mor och far. Just det, har ju inte packat så det är det hög tid att göra.

Vi hörs!
Kram Carina

1 kommentar:

  1. Jätteskönt att bara vara, ha en hel dag ihop. Saknar också att det inte blir oftare. Alla har så fullt upp och det är många gånger helgen går åt till fix. Det här är livskvalitet maximum!

    Vilken sötnos du fotat - gillar bilden massor!!

    Önskar er en härlig och avkopplande vecka i Värmland! KRAM

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!