header

header

5 oktober 2014

Solen går upp även i morgon.

Den här dagen har inte börjat bra. Något annat kan man inte säga när man släckte lampan och till slut somnade vid 03 i natt. När man dessutom vaknade 07.30 - ja, då är det lätt att räkna att nattens timmar med sömn varit på tok för lite. Så någon racerfart är det inte för undertecknad i dag precis.

Tog mig i alla fall ut på ett löppass efter frukosten. Och det gick i alla fall över förväntan. Riktigt skönt var det ute i skogen och benen var t.o.m. lätta emellanåt. Hemma igen hann jag kratta ihop några lövhögar innan energin tog slut.

Energislut och dålig nattsömn - då är det ingen bra kombination att upptäcka att dotterns mapp med läs- och matteläxa är puts väck när hon öppnar ryggsäcken för att göra dem. Hon är säker på att hon lade ner dem där i fredags så jag vet inte vad jag ska tro. Jag hoppas innerligt att hon glömt dem i skolan så att det inte är någon långfingrad som varit framme igen. För efter att ha vänt upp och ner på hela huset kan vi konstatera att här är dom då inte......

Ingen bra dag som sagt. Hade tänkt baka matbröd men med oflytet i dag så hoppar jag det. Det får bli en annan dag då energinivån är högre och humöret något ljusare. Nej, premiäravsnittet av Svenska Hollywoodfruar får det bli istället.

Tur att solen går upp på nytt i morgon....

Hoppas ni andra har en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Ingen bra dag säger du men löpningen gick bra. Alltid något att glädjas åt. Imorgon är en ny dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har du ju rätt i. Tack för påminnelsen :).

      Ha en bra dag! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!