header

header

11 oktober 2014

En helt fantastisk lördag!

Efter regn kommer solsken heter det ju och det var precis vad som hände i dag. Hela veckan har det regnat och solen har lyst med sin frånvaro men idag. Ja, idag kom den tillbaka och oj vilken höstdag vi har haft!

Min dag började tidigt och efter att ha gjort undan en del så drog jag ut på ett rullskidpass när övriga familjen åkte till stallet. Lite kallt och halt bland alla löv var det men jösses så fint! Dimma som låg över åkrarna, sol som strålade genom skogarna och jag njöt kan jag lova. Och så svor jag lite över att jag inte hade riktiga kameran med mig. Det var verkligen en morgon som var vacker.

En bild med mobilen kunde jag inte låta bli att ta.

Och när vädret är vackert och varmt vill man ju inte vara inne. Så därför har jag varit ute större delen av dagen. Trädgården har städats upp och förberetts för vintern. Fönstren har putsats (så snart kommer väl regnet igen ;) ). Och så har jag äntligen fått ta en bild som jag funderat på sen förra hösten. Och bara det gjorde ju den här dagen :).


Nu väntar en lugn kväll och en väska som ska packas. I morgon bitti tar jag med kameran och släpkärran och sätter mig i bilen och styr kosan mot Värmland. Ved ska hämtas och bilder ska tas till en sak jag håller på med. Bra dagar som väntar :).

Ha en fin kväll!
Kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Ah, så härligt! Känner känslan ända hit!! Låter jättehärligt med ved och fotografering imorgon. Bra helg, härlig höst och bra dagar som väntar = underbart!!

    KRAM xo
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härligt. Höstdagar som denna ger massa energi :)

      Hoppas du har haft och har en bra helg!

      Sköt om dig!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!