header

header

29 september 2014

Underbara, fantastiska höst!!

Det är så svårt att beskriva men nu är det så där igen. Att det liksom spritter i mig. Att jag blir så himla glad när jag får en stund ute i naturen. Älskar tiden ute just nu. Med den klara luften. Med den behagliga temperaturen. Med de vackra färgerna som äntligen börjar komma. Jag vet att jag sagt det förut men det tål att sägas igen: jag älskar hösten!!

I dag fick jag en stund i skogen. För mig själv. Med kameran. Det var liksom välbehövligt efter en natt utan sömn och med en kropp som skrek efter vila. Det var väldigt nära att jag satte mig stilla inomhus men nej. Jag tog mig i kragen och tog med kameran till skogen. Ett beslut jag absolut inte ångrar.

Stillhet. Ro. Bara-vara tid. Tankar som får vandra fritt. Tid att stanna till i vardagen. Reflektera över saker och ting. Tid att bara rikta kameran och fota. Tänk att en stund i skogen kan vara så värdefull.

Kameran var med som sagt och nu kommer en liten bildbomb från min skogspromenad. Håll till godo!










Önskar alla en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!