header

header

11 september 2014

Tänker på dagen och känner mig glad!

Torsdagkväll och jag känner mig faktiskt riktigt tillfreds med livet. Detta trots att det är stressigt emellanåt. Stressigt så jag tror jag ska bli tokig. Men så kommer en dag då man får höra Emmas skratt när hon leker med en kompis. När man gör klart saker som hängt över en. När man får läsa kommentarer som gör en varm långt in i hjärtat. När hösten visar sig från sin bästa sida under träningspasset. När man hinner sitta med sina bilder. OCH dessutom får en kompis dotter att ställa upp för den där bilden man behöver. Ja, då är det lätt att bli nöjd :).

Jag har även hunnit redigera lite bilder från kursen som var i helgen. Har egentligen såå många bilder jag vill visa men nja... Eftersom bilderna kanske kan komma att ingå i något framöver så kommer det nog dröja innan jag visar dem här. Jag har mina små förhoppningar om att en sak jag dröm om kanske kan bli verklighet. Kanske, kanske.....


Fantastiska Ellinor som klev upp i gryningen för att ställa upp som modell. TACK!!

I morgon är det fredag och ledig dag för min del. Längtar!! Tror minsann att det blir träning efter lämningen i skolan och på eftermiddagen (om allt klaffar) är det meningen att den där bilden jag behöver ska tas.

Önskar alla en förträfflig kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!