header

header

13 september 2014

Lördag & lite familjebilder.

Strålande sol ute, höstdagen är fantastisk och jag är väldigt trött. Ja, det är väl statusen på undertecknad i dag. Vet inte om jag håller på att bli förkyld eller om jag bara kört på lite för hårt - något är det som inte är helt som det ska vara. Och ingen träning. Har lyckats hålla mig i skinnet hittills även om det lockar och drar måste jag säga. Men en powerwalk i morse blev det i alla fall :). 

Har även levererat bilderna från förra veckans familjefotografering. Var som vanligt lite nervös innan men oj vilken respons jag fick. Dom var så nöjda och tacksamma så jag känner mig väldigt nöjd och tacksam jag också. Och naturligtvis så måste jag ju visa några av alla bilder vi tog. Stort tack familjen Engström för förtroendet!





(& vid det här laget vet ni att bilderna inte är sepiafärgade.....)

Nu dags att försöka ta tag i återstoden av dagen!

Ha en fortsatt bra dag!

4 kommentarer:

  1. Å! Bedårande! Vilket ljus och färgerna är underbara. Vilken lycka att ha så fina bilder. Du gör det vackra ännu vackrare med din ögon och kamera!

    Ha en fin söndag och hoppas du känner dig piggare. Jag är lite i samma läge…klurar på vad jag ska göra för att få igång energin ;)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa du! Blir som vanligt väldigt glad över dina fina ord.

      Hoppas du fått igång din energi. Det är inte kul att känna sig orkeslös.
      Ha en fin vecka! Kram Carina

      Radera
  2. Superfina bilder Carina! Förstår att familjen blev supernöjda med dem. Du är ju bara så duktig!
    Hoppas att det inte är någon eländig förkylning du är på väg att få.

    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Vad fina bilderna blev på en fin familj.

    /Evelina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!