header

header

20 september 2014

En alldeles fantastisk lördag!

Befinner mig i fjällen den här helgen med bästa vännerna och det känns fantastiskt bra!! I dag har vi haft en kanondag på fjället då det blev en dagstur upp till Städjans topp. 

Varmt och soligt och väldigt varmt att gå uppför. Så i dag bestegs toppen av undertecknad i ett par rosa långkalsonger. Och det kan jag lova var en syn för gudarna :). 

Lunch i det fria innan vi knatade vidare mot Nipfjället. Det blev även en paus för att äta lite av alla blåbär som täckte marken. Ingen brist på bär här inte. 

Kameran var ju så klart med men de bilderna får vänta tills jag är hemma igen. Men några mobilbilder kan jag bjuda på. 




Snart go-middag och sen en lugn kväll. Passar mig perfekt! 

Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!