header

header

8 augusti 2014

Sola & bada.

Första hela dagen här och vi har det bra måste jag erkänna. Har varit orolig för att jag ska bli rastlös - enbart bada och sola är inte min grej. Har dock klarat av dag ett genom att varva sol och vad med.... Just det, att träna. 






I morse stack jag ut tidigt på ett löppass (enda chansen för mig att springa när det är varmt). Skulle springa lugnt men hittade en bra backe så det blev backintervaller (& det var inte i går). I eftermiddags blev det ett pilatespass och direkt på det ett waterzumba-pass. Gött att röra på sig och inte bara ligga och jäsa :). 

En som verkligen njuter är Emma. Oj vad hon badar, badar och åter badar. När man lärt sig simma här i sommar och nu även börjat lära sig dyka från bassängkanten, ja då vill man bada hela tiden. Så himla roligt att se hur glad hon är <3. 

Dags att lägga junior så hon orkar med morgondagen också. 

Ha en fin helg!
Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!