header

header

16 augusti 2014

Små fötter....

... har jag fotograferat i dag. Yes, det var dags för min första fotografering med en liten bebis. 4 månader ung närmare bestämt. Supersöt och go. Måste dock erkänna att det inte var helt enkelt. En bebis går ju inte att instruera: gör si, gör så, som man kan göra med ett litet barn (sen är det ju inte säkert att små barn gör som man säger ändå ;) ). Men jag måste säga att den lilla modellen skötte sig ypperligt och jag hoppas att det ska bli några bra bilder i alla fall.


Häcken full har jag haft idag så denna lördag har bara rusat iväg. Efter en natt med urusel sömn (& nu beror det inte på att jag inte kan sova. Nej, det har börjat röra sig personer som inte hör hemma här i kvarteren om kvällarna och detta tycker jag känns väldigt olustigt) så är jag lite trött måste jag erkänna. Hann med ett kort pass i morse, gjorde några ärenden, lämnade Emma hos en kompis, fotograferade, hämtade Emma (blev bjuden på lunch - tack Kerstin <3), fixade här hemma, laddade in kort och började redigera. Puh!

Och nu verkar åskan börja mullra här ute så det är nog dags att stänga ner datorn och fixa kvällsmat i stället. Regnet öser ner här så det planerade racerpasset får nog vänta.

Ha en fin kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!