header

header

23 augusti 2014

När regnet öser ner där ute...

.... passar det alldeles utmärkt att sätta sig och redigera :). Riktigt mysigt tycker jag det är att krypa upp i favoritfåtöljen med datorn i knät och komma in i rätt stämning. Och rätt stämning för mig är för tillfället åt det lite mörkare och mera mystiska hållet. Älskar den där lite skrämmande, otrevliga känslan. När man inte riktigt vet vad som händer eller vad man ser framför sig. Ja, sån är jag och det är denna sorts redigering jag fastnat i just nu.


Har grymt många bilder kvar att gå igenom från kursen i somras så stunden här i fåtöljen var guld värd.

Jag har inte suttit här hela dagen om nu någon trodde det ;). Nej, tidigt i morse blev det ett distanspass på rullisarna. Höstlikt i luften och så där lätt att andas var det. Härligt och jag älskar det!! Även ett besök på vårt köpcenter har vi hunnit med. Någon har växt i sommar så både det ena och det andra behöver köpas nytt.

Sen tog jag mig äntligen för att åka och besöka ett ställe jag har funderat på att göra under en längre tid. Ett ställe jag passerat så många gånger och tänkt att jag skulle åka till. Men ni vet hur det är, man tänker och sen händer det inte. Men i dag så drog jag med mig Emma och åkte till Galleri Storsten. Och jag blev inte besviken. Oj, så fint det var och så mycket jag ville ha med mig hem. Särskilt en tavla fastnade jag för. Men att spontanköpa en tavla för 5000:-, nja, dit har jag inte kommit ännu. Även om den skulle gjort sig väldigt bra på väggen här hemma.....


(mobilbilder från Galleri Storsten).

Nu blir det till att fortsätta mysa. Kanske till och med ska slå på stort och förflytta mig ner till soffan ;).

Önskar er en fortsatt fin kväll!


1 kommentar:

  1. Det var ett ställe jag aldrig hört talas om, det ser riktigt mysigt ut. Nej, spontanköp för den summan känns som att man inte gör särskilt ofta :). Men den finns ju kanske kvar så du hinner fundera mer på det.
    Hoppas ni får en skön söndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!