header

header

25 augusti 2014

Måndag igen......

Det här har varit en konstig dag minst sagt. Började redan i morse när jag klev in på kontoret. Tyckte skrivbordet såg väldigt lågt ut och visst, när jag skulle sätta mig vid det så var kunde jag konstatera att så var fallet. Av någon anledning hade bordet sänkt sig själv i bott under helgen och gick inte att få upp igen. Vi gjorde tappra försök men icke. Det blev till att sänka stolen också i bott så jag kunde arbeta. Lita på att det såg minst sagt lustigt ut när jag näst intill satt på golvet och arbetade i dag. Verkar som det blir att införskaffa ett nytt skrivbord i morgon.....

Sen har väl dagen fortsatt ungefär likadant. Huvudvärken från i går hade tyvärr inte gett med sig utan var nästan värre. Var iväg och fick akupunktur och massage men nja, det hjälpte inte särskilt mycket. Inte ens värktabletter gjorde susen så jag vet inte riktigt vad det är. Men det går väl över och det kunde vara betydligt värre. 

Skönt var i alla fall att solen och lite av värmen kommit tillbaka. Lite fönster putsades och det blev en lässtund med Emma ute på altanen - mysigt! Hann även med att redigera ytterligare några bilder från kursen. Och eftersom jag inte hunnit fotografera något på sistone får ni hålla till godo med dessa: 



Nu dags att läsa godnatt-saga och försöka få skoltjejen att somna. 

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!