header

header

3 augusti 2014

En oförglömlig upplevelse.

Jag har inte slutat blogga om ni trodde det ;). Nej, den här helgen har jag tillbringat tillsammans med en massa underbara människor i Tiomilaskogen. Jag har nämligen varit på fotokurs!!!!

Är hemma igen men det känns som det kommer ta ett par dagar att komma in i det vanliga livet igen. Det har verkligen varit helt fantastiskt!! Så roligt att få träffa andra människor med samma intresse, få en massa nya idéer och framför allt - att få lägga 100 % fokus på fotografering :). 

Det har varit tidiga morgnar och sena kvällar, lite med sömn men vad gör väl det när man har det oförklarligt bra. Kursen började i fredags och då hade vi två fotograferingar - varav en kvällsfotografering innehållandes lite naket..... (inga bilder från denna session kommer dock att visas här). Det blev även två stycken fotograferingar i går (den första 03.30 på morgonen) och i dag har vi redigerat mest hela dagen. 

Kursen slutade med att var och en av deltagarna skulle välja ut 6 stycken bilder och visa för alla. 6 stycken låter inte så mycket men när man tagit flera 100 så är det marigt vill jag lova. Tänkte i alla fall visa 3 av bilderna jag visade (bild 1, 2 & 4) och även 2 andra som inte kom med. Collage-bilderna är tänkta att visa en historia. Exakt vad den handlar om är upp till betraktaren själv att avgöra. 





(som vanligt är bilderna svartvita i original men inte här....)

Ja, som ni förstår så har detta varit en upplevelse utöver det vanliga. Och när jag ser på mina bilder känns det nästan helt overkligt att jag varit med om detta. Men det har jag och jag är så oerhört tacksam över att jag fick all denna tid att fotografera och att jag fick möta alla dessa fantastiska människor. I bland känner man sig extra tacksam. 

Ha en fin kväll!
Kram Carina.

8 kommentarer:

  1. Häftigt Carina!! Otroliga bilder, förstår att du haft det bra!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack bästa Emma! Det har varit en fantastisk helg. Hoppas din har varit lika bra!

      Kram Carina

      Radera
  2. Härliga bilder och vilken lyx att få åka på fotokurs!

    SvaraRadera
  3. Tack Diane :). Ja, det är en riktig lyx - något jag varmt kan rekommendera.

    Hoppas allt är bra!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt att det var så lyckat. Och dina bilder är fantastiska Carina, så himla fina.

    Ha det fortsatt bra på semestern nu så hoppas jag att vi kan ses något snart.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Jennifer!! Det var en väldigt lyckad helg :)

      Ha, vi får se till att ses snart! Sköt om dig!
      Kram Carina

      Radera
  5. Grymt grymt fräcka bilder. Jag kommer och tittar på fler under veckan! KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Bodil! Kul att du kom förbi i dag och kollade på de andra. Och så fick vi ju prata lite oxå :)

      Ha det bäst kompis!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!