header

header

30 augusti 2014

En kamera, en hatt & ett paraply.

Lördagmorgon och jag har hamnat framför datorn igen. Det är ju så där när man har bilder man vill pyssla med. Man kan liksom inte få dom ur tankarna. Dom lockar och drar. Man bara måste sätta sig ner med dom för att få ro i kropp och knopp :).

Precis så var det för mig i morse. Det var bilderna som vi tog i går som hägrade och inte lämnade mig i fred. Men när alla var vakna kunde jag smyga upp, slå på datorn och stjäla mig en stund (datorn låter väldigt högt när den startar och jag har inte lyckats få ner ljudet så detta är inget man gör när övriga familjen sover.....)

Så redigering är vad jag sysslat med denna morgon. Och bilderna är klara - tror jag - så nu ska jag nog kunna koncentrera mig på resten av lördagen :). Nedan följer några av alla foton vi tog. Man kan ha mycket roligt med en kamera, en hatt och ett paraply.




(ja, vid det här laget vet ni nog att bilden ska vara i svartvitt.....)

Nu är det hög tid att stänga ner datorn. Övriga familjen ska på ridning och jag tänkte ta ut racern på ett pass.

Ha en förträfflig lördag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!