header

header

9 augusti 2014

Dagarna rullar på.

Vaken före övriga familjen i morse så det blev en runda även i dag. Ingen löpning dock - det satte foten stopp för - men en härlig powerwalk :). 








Sen blev det sol och bad ända fram till lunch. Sen var det så varmt att jag och M gick in och körde järnet på gymmet. Som vanligt överskattade jag min förmåga och jag lär betala priset för detta i morgon skulle jag tro. Gympasset följdes av en kort löptur (+ 30 och löpning är inte optimalt för mig) och sen spenderades mer tid vid poolen. Det är verkligen varmt här nere så efter lunchen kryper jag under parasollet och myser. 

Snart dags för middag så det är hög tid att hoppa i duschen. I kväll blir det nog en tur på "stan" för att kolla utbudet för shopping :). 

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!