header

header

7 augusti 2014

Att befinna sig söderut.

05.15 i morse ringde klockan och det var dags att stiga upp. Allt gick relativt smidigt och med tid till godo fick vi till och med vänta innan vi steg på planet. 

Några timmar senare öppnades flygplansdörrarna och oh my vilken hetta som slog emot oss. Att säga att vi var svettiga när vi kom fram till hotellet är dagens underdrift. Jag behöver nog inte nämna att bikini och poolhäng hägrade resten av dagen. 




En promenad längs stranden blev det ikväll och ljumma vindar hägrade. Hoppas dessa håller i sig till i morgonbitti då jag planerat en löptur. Ja träna måste jag för annars vill nog övriga sällskapet inte vara i min närhet ;). 

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Underbart!!

    Vill se mer. Dina bilder är magiska och förföriska!

    Njut min vän

    KRAM xo

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!