header

header

9 juli 2014

Resan del II

Semestern och värmen fortsätter och det är ganska behagligt måste jag erkänna. Skulle lätt kunna ha det så här i många veckor framöver. Och det är precis det jag ska ha med undantag för nästa vecka då jag måste in och jobba - men det tänker jag inte på nu.

Dagarna fylls av uteliv med sol och bad. Träning tidigt innan det blir allt för varmt. Fix ute i trädgården. Och bakning. Yes, jag kryper in om dagarna och bakar. I går blev det syltkakor i två varianter och i dag bullar. Beställningen är gjord så det är bara att fullfölja :). I morgon är det dags för tårtbottnar och chokladbollar men sen tror jag det får räcka.

Det blir inte mycket tid att sitta framför datorn men i kväll hann jag ladda in lite fler kort från resan. Så här kommer bilder från Skåne, Brösarpsbackar, Haväng och Kivik närmare bestämt.











Nu ska här njutas av sommarkvällen. Hoppas vi får många, många fler.

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!!! Och det ser nästan ut som Connecticut tycker jag ;) Skåne längtar jag alltid till och du har fångat det vackra så fint med din kamera. Ljuvligt Carina och härligt att vädret varit så bra.

    Njutning!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Skåne är vackert och det känns för mig som att komma utomlands och det påminner kanske om ditt fina Conneticut ;).

      Hoppas att du har lika bra väder hos dig och att du också har det bra!

      Sköt om dig! Kram Carina

      Radera
  2. Fantastiska bilder från er resa! Ser ju att Skagen är ett ställe vi måste besöka, ser fantastiskt ut.
    Ja nog är det bra härligt med det fina vädret vi har nu.

    Ha det så gott så ses vi till helgen :). Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skagen ska du absolut besöka om du inte varit där. Helt fantastiskt!!

      Vädret är ju grymt nu och man har nästan glömt inledningen på denna sommar vid det här laget ;).

      Ha det bra du med och så ses vi till helgen - ska bli kul! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!