header

header

25 juli 2014

Längtar tillbaka.

Alltså den här värmen. Jag vet att man inte ska klaga men det här håller på att ta knäcken på mig. Jag är inte gjord för temperaturer upp emot 30 grader. Blir helt matt och orkar ingenting - och det gillar jag inte.

Tog mig ut på ett rullskidpass i morse innan det blev allt för varmt. Men det var också allt. Förutom lite rensning i trädgården har jag inte gjort ett dugg - ja förutom att svalka mig i älven och hinka i mig vatten. Fick till slut nog av sommaren och drog mig in inomhus. Fördrev några timmar med redigering i stället. För det tycker jag nog att man får göra även om solen skiner och sommaren pågår för fullt där ute.

Redigerade bilder från semestern och ett kommande projekt. Och jag måste säga att det är inte utan att jag längtar tillbaka till min stuga med sina högresta tallar, sina svalkande vindar och sitt ljumma sjövatten.







Nu blir det en svalkande dusch och sen till att ladda inför morgondagen. Jepp, i morgon är det porträtt på ett bröllop som ska fotograferas. Batterierna är laddade, kamerorna och objektiven rengjorda. Detta ska bli riktigt kul!

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Låter som en riktig trevlig vistelse i stugan och så härliga bilder!
    Ha det nu fortsatt bra på din semester! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var helt fantastiskt Jennifer!! Ville inte åka hem :)

      Hoppas ni haft det lika bra på er semester o att vi ses snart!

      Kram Carina

      Radera
  2. Mmmm…..sommar! Vill hoppa in i bilderna Carina. Det ser så skönt ut.

    Svalkande dusch låter också skönt! Ha det så rolig imorgon och hoppas du kan visa några bilder för oss ;)

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ja att vara vid sjön är helt underbart och nu vill jag oxå hoppa in i bilderna och vara tillbaka där :).

    Ha en fin helg och njut av sommaren!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!