header

header

22 juli 2014

Hur kan det gå så fort?

Dagarna här i paradiset rullar på. Vi solar, badar, åker båt, tränar, jagar grodor och fiskar och har det väldigt gött. Gör inget särskilt egentligen. Bara är. Och snart är den här, dagen då det är dags att åka  härifrån. Vill inte. Fattar inte att en vecka kan gå så fort. Men det tänker jag inte tänka på nu. Ska insupa och njuta av varje sekund som återstår.

Ingen löpträning i dag. Nej, värmen sätter stopp för mig när det gäller att springa just nu. I stället blev det ett pass på racern (& det var nog varmt kan jag lova). Det blev en ny kuperad tur - den är gången var längsta backen "bara" 5 km - och jag var minsann in i vårt västra grannland och snurrade. Härligt!!




I morgon hoppas vi på finbesök. Egentligen skulle dom kommit i dag men fick förhinder. Nu håller vi tummarna för att det ska gå bra i morgon.

Ha en förträfflig kväll!

5 kommentarer:

  1. …bara vara! Låter så jättehärligt. Och dina bilder alltså…magi! MAGI!

    TACK rara för dina ord som fick mig att dansa runt lite här. You made my day!

    KRAM och så önskar jag såklart en underbar onsdag!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för dina ord! Dom gjorde mig glad :)

      Ha det bra!
      Kram Carina

      Radera
  2. Ljuvliga bilder Carina och så gott ni har det. Njut, kapsla in och ta med den där sköna känslan hem. En känsla att bevara i hjärtat länge, länge.

    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!! Ja den här känslan ska jag bevara o plocka fram när jag behöver det :)

      Hoppas du har det bra!
      Kram Carina

      Radera
  3. Det var helt underbart :). Hoppas du oxå har haft och har en bra sommar!

    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!