header

header

2 juli 2014

Där haven möts.

Vi gav oss ut på en lite tripp. Tog färjan....


.... Och befann oss för några timmar till havs. Åt gott och aktiverade oss med bl a pingis (där M blev överraskad över mina färdigheter i pingis - en sport som involverar en boll :) ). 

På kvällen var vi framme och i dag har vi utforskat. Efter ett träningspass innan frukost for vi till platsen där haven möts. Och oj. Har ju hört talats om ljuset men hade inte kunnat föreställa mig exakt hur vackert det skulle vara. Gick runt, plockade stenar och snäckor och njöt vill jag lova (& fotade så klart). 


Några timmar i solstolen vid poolen blev det men det var plågsamt. Kan inte slappna av och njuta när jag ligger där. Nej, blir uttråkad och krypet i kroppen kommer. Men så är det och bara att gilla läget. 

I morgon väntar nya äventyr, exakt vad vet jag inte men det blir säkert bra!

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Låter ju bara så härligt! Ha det riktigt bra och njut ordentligt!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit härligt. Och jag ska försöka fortsätta njuta :)

      Hoppas ni har det bra!
      Kram Carina

      Radera
  2. Underbart att vara ute till sjöss…tycker om! Jag kan också bli rastlös om jag ligger still för länge. Numera har jag svårt att bara göra en sak överhuvudtaget vilket jag måste försöka ändra på ;)

    Vad härligt det ser ut med solglitter och fint att plocka snäckor och stenar. En favvosyssla för mig!

    Spännande med nya äventyr imorgon!

    KRAM xo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar oxå att vara ute till sjöss. Och att få gå på en strand och se solglitter är lyx för mig :).

      Hoppas du har en bra road trip!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!