header

header

30 juli 2014

Att ha gått bananas.

När min gamla Mac började närma sig slutet så fick jag mig en tankeställare med alla kort jag tar. Tänk om allt bara lägger av. Tänk om alla kort bara försvinner. Nog för att jag har gjort fotoböcker och så men jag har ju inte skrivit ut mina favoritkort - inte förrän nu.

Satt häromkvällen och gjorde en rejäl beställning till Crimson. Och i dag kom den hem i brevlådan - helt fantastiskt vilken kort leveranstid. Även om jag kanske inte kommer ha alla bilder framme (det är i princip omöjligt om jag inte vill tapetsera väggarna här hemma) så har jag i alla fall "riktiga" bilder att plocka fram och titta på. Så nu känns det riktigt bra att jag gick bananas hos Crimson :).

I övrigt har det varit en lugn dag. Träning i morse - väldigt motvilligt innan och under passet men väldigt skönt efteråt. Kroppen är trött och vill vila men eftersom jag är på kurs i helgen och kanske inte kan träna då så kör jag på nu innan kursen. Det har även varit svalare ute så det blev en stund i solstolen som - hör och häpna - var behaglig. Hann t.o.m. läsa ut en bok: Dagboken från i morgon av Cecelia Ahern. Trevlig läsning om än lite speciell.

Och så har jag ju levererat bilderna till förra helgens brudpar! Fick så bra respons att jag nästan blev tårögd. Tänk vad roligt det är när man kan göra andra människor glada genom att göra något av det roligaste man vet :). Har inte fått klartecken att visa bilder här ännu men en blid kan jag bjuda på.


Dags att ta vara på sommarkvällen och stänga ner den här burken.

Ha en fantastisk kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!