header

header

4 juli 2014

10 år senare...

Så fick jag då komma tillbaka. Tillbaka till platserna som för 10 år sedan fångade en del av mitt hjärta. 

När jag för första gången hörde Ulf Lundells målande beskrivning av Haväng i vackra "Måne över haväng" var jag såld. Drömde om att få se platsen han beskrev så fint. Så på vår första semester åkte jag och M till Haväng och jag fick se denna fantastiska plats. Det är nu ganska precis 10 år sedan. 

Efter det besöket har jag längtat efter att åka tillbaka men det har inte passat. Inte förrän i nu. Så i dag fick jag då äntligen spendera lite tid där och åter ta del av naturens skönhet :). 

Hamnade först i en kohage vid Brödsarps-backar. 

Obeskrivligt vackra Haväng. 

Har så många bilder att visa men för nu får det duga med några bilder från mobilen. 

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!